onsdag 2. mai 2012

Vettu hva?

Jeg klarer ikke å komme på noe.

Har store planer om et innlegg dedikert til 50øringen, men siden planer er planer...ja, du skjønner tegninga. Åja, tegning! Startet nettopp på et prosjekt som er ganske stort for min del. Slik ser det ut etter mange timers prøving og feiling:

WIP aka work in progress.. Er meget spent på å se forskjellen fra denne dritten til ferdig produkt.

En annen grunn til at skrivingen ikke sitter så løst er stress. Tentamenshelvete er kanskje ferdig, men muligheten for eksamen henger over meg som en mørk sky av angst. Jeg er nemlig konstruert slik at om det er noe i nær framtid som suger utrolig hardt, så klarer jeg ikke å gjøre det jeg egentlig skal. Blir overrasket over at jeg klarer å kle på meg og karre meg til bussen i disse dager. Er med andre ord kraftig mentalt redusert. Sender en takk til mine nærmeste venner som holder ut med meg når jeg er slik:

Meg når jeg blir tatt bilde av i denne tilstanden. "Smil til kamera? Jeg skal faen kameraet ditt noe, men det er for svarte meg ikke et smil."
For all del, ikke se på meg! La meg leve i skammen min i fred. Menmen, etter litt regning på det har jeg funnet ut at jeg mest sannsynelig ikke kommer opp i noe. Pourquoi? Fordi det "er så typisk" alle andre å komme opp, ergo, det er ikke stor kamp om friplassene. Og siden jeg aldri har kommet opp før, er jo oddsene på min side, right? Oh well, ikke gi meg opp, jeg skal forbedre meg. Kors på halsen osv. Stay tuned! Linn Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar