torsdag 8. desember 2011

Takk for alt!


På mitt fjerde innlegg vil jeg benytte sjansen til å takke for alle de positive tilbakemeldinge jeg har fått, det betyr mye for en som aldri har blogget før.

I dag har det hendt fint lite, men lovte en fast leser (eyeyeyeyyy) daglige oppdateringer. Dagens høydepunkt var som vanlig bussturen hjem med den svette 15.15-bussen.
Siden jeg alltid er trøtt, bestemte jeg meg for å duppe av litt, og etter 5min med sikling fikk jeg en sms.


På den sto det: "Sitt du å søv på bussen???" Avsender: Ukjent...

Min paranoide side slo straks til. Jeg så meg rundt etter mistenksomme typer, videokameraer og monstre under setet før jeg fant ut at det bare var å spørre tilbake om hvem det var. Etter tre smertefulle minutter fikk jeg svar fra Sigrid, som hadde sett meg gjennom bussvinduet da hun kjørte forbi, om at hun var kraftig fornærmet over min mobils manglende nummerliste.
Er forsatt ikke helt sikker på hva som var skumlest, å tro at jeg ble overvåket eller å få vite at dette(sende sms til folk om hva de gjør, og se de forvirrede reaksjonene) var Sigrids hemmelige hobby.
Ellers så fant jeg ut at jeg enten stinker, ser skummel ut eller hoster for mye, for selv om bussen holdt på å omkomme pgr av overlast, ville ingen sitte i setet ved siden av meg. Kanskje jeg ser slik ut i andres øyne?

Ser jeg virkelig så skummel ut? :(
Det beste med det hele var at det siste ledige setet, bortsett fra det ved siden av meg, var ved siden av en meget tvilsom type med både nisseskjegg og en eim av alkohol. Det ble fort tatt.
Kanskje det er en av de mange superkreftene mine? Aldri måtte dele seter med noen? Mohaha, frykt meg og min egoisme!

Stay tuned! Linn Mari