torsdag 16. februar 2012

Still alive!

Hei!
Håper ingen husker at jeg i min tidligere tid lovte daglige oppdateringer, eller at jeg i mitt forrige innlegg lovte ukentlige. Det jeg egentlig mente var månedlige, ja du leste riktig! Skrivesperre er en bitch en plage, så i stedet for å spy ut masser av uinspirerte, dårlige skrevet og kjedelige(re) innlegg, har jeg heller fjernet litt av presset.
Beklagelse: Check!

Guess what?! Denne bloggen her har passert 1000 sidevisninger! Hvem skulle trodd at det var mulig? I startfasen var jeg meget sikker på at jeg aldri kom til å runde 100'ern, men man kan ta så feil. Sender ut en takk(igjen) til alle som leser, kommenterer, kult'er, waoh'er og gir feedback irl (in real life aka livet utenfor internettet), og en stor klem til mamma, som sikkert har hatt det travelt med å gå inn og ut av siden 900 ganger.
Vise min takknemlighet: Check!






Neste innlegg kommer snart! Jeg kan love at neste innlegg kommer før ferien er over,
sååeh..Stay tuned! Linn Mari

1 kommentar:

  1. Flott, da he i nytt innlegg å kose me me i ferien ;)

    SvarSlett